Główna
Przedmioty UE
Programowanie – JAVA
Zadanie 1 – Diff – JAVA
Zadanie 2 – Kursy walut
Zadanie 3 – Łamanie szyfru
Programowanie C#
Programowanie w języku C/C++
Python
Kółko, krzyżyk – do uzupełnienia
Python — analiza danych
Część (II) — przykład z zajęć (1)
Część (II) — przykład z zajęć (2)
Część I — przykład z zajęć (1)
Cześć I — przykłady z zajęć (3)
Część I — przykład z zajęć (2)
Część II — przykład z zajęć (3)
Część II — przykład z zajęć (4)
Seminarium
Systemy uczące się
TIGBiE
WdTIGS
IPB
Zadania związane z VBA – Excel
Przykładowe projekty
SZT
Konfiguracja serwera i instalacja Drupala
Zmiana języka Drupala na polski
Dodawanie skórek i modułów do Drupala
Menu w Drupalu
Przedmioty
Języki programowania obiektowego i graficznego
C++ – Sortowanie słów w zdaniu na podstawie tablic znaków
Wyniki kolokwiów
Zadanie z plików – Diff
Zadanie z plików – kursy walut
Podstawy i języki programowania
Materiały do ćwiczeń
JAVA – Wczytywanie i wyświetlanie danych
JAVA – Losowanie liczb
JAVA – Przykład zaokrąglania liczb
JAVA – Przykład potęgowania
JAVA – Pierwiastek drugiego stopnia i wartość bezwzględna
Przykładowe kolokwium I
JAVA – Tablice
JAVA – Tablice nierównomierne
JAVA – pliki tekstowe (zapis i odczyt)
JAVA – Menu
JAVA – Menu (switch)
JAVA – zapisywanie, dopisywanie i odczytywanie obiektów (pliki)
Kolokwia
Inf. inż. gr. A1 – środa
SI w DM
WEKA – uruchomienie i obsługa
Implementacja ID3
Wprowadzenie do informatyki
Materiały do ćwiczeń
Przykłady przeliczania
Kolokwia
Inf. inż. stacjonarne – czwartek 8.15
Inf. inż. gr. C5 – środa 8.00
Inf. inż. – niestacjonarne
Przygotowanie pracy magisterskiej
PROGR
Menu
jkozak.pl
Materiały do ćwiczeń
TIGBiE
JavaScript – gra
Miny
Pokazać wszystkie bomby po skończeniu gry.
Udoskonalić zakończenie gry:
zablokować możliwość ruchu,
dodać możliwość gry od nowa,
dodać „zwycięstwo” (np. mówiąc „Kim jesteś? Jesteś zwycięzcą!”).
Automatyczne odkrywanie pół (tych, które nie graniczą z bombami).
Dowolna wielkość planszy (podawana przez użytkownika) >=5.
Dowolna liczba bomb (podawana przez użytkownika) >=5.
Pamięć
(pamięć – ZIP)
Wczytać wielkość planszy i przekazać w parametrze do konstruktora, przy okazji:
założyć maksymalną i minimalną wielkość oraz sprawdzić poprawność tych wartości,
sprawdzić, czy iloczyn liczby wierszy i kolumn jest parzysty.
Dodać zakończenie gry:
po skończonym czasie (np. podanym przez użytkownika) – podać liczbę punktów,
po odkryciu wszystkich pól – podać czas,
dodać możliwość gry od nowa.
Udoskonalić „opóźnienie” po odkryciu różnych elementów (np. po następnym kliknięciu itp.).
Usunąć możliwość podwójnego kliknięcia na to samo pole.
Dodać kolejną ocenę wyniku, w postaci liczby odkryć (w tym tych niepoprawnych).
Zamiast znaku „X”, a następnie liczb, dodać obrazki:
stała pula obrazków i ich losowy wybór,
stała pula obrazków wybieranych następnie przez użytkownika (do gry),
własne obrazki dodawane przez użytkownika (należy pamiętać o doprowadzeniu ich do odpowiedniej wielkości).
W przyszłości inne (statystyki, logowanie itp.).
Ćwiczenia z HTML, CSS i JS
Przykład „pustej” strony w HTML5 – do ściągnięcia
Web Hypertext Application Technology Working Group
Kurs HTML5
Zestaw plików
Kodowanie znaków
Kurs HTML
Kurs CSS
Pseudoklasy
Kurs jQuery
Jak zrobić prostą stronę domową, krok po kroku
<script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js"></script>
Kanał RSS
Konsultacje
Katedra Uczenia Maszynowego
Tydzień A i B:
terminy konsultacji
Pokój
202 (budynek B)
jan.kozak@ue.katowice.pl
Aktualności
Aktualność informacji
Sytuacja epidemiologiczna UE Katowice
Konsultacje (lato 2019/2020)
Konsultacje podczas sesji
Konsultacje w semestrze zimowym 2019/2020
Odnośniki
Popularność języków programowania
Poradnia językowa: ilość – liczba
Poradnia językowa: pisanie wiadomości
Poradnia językowa: W internecie (nie "na")
Terminy ferii 2019
TIGBiE
JavaScript – gra
Ćwiczenia z HTML, CSS i JS